Lýtka

17. března 2012 v 23:17 | Your.Girl.XoXo |  Cvičení
1.cvik

Stoj šitoký rozkročmý,vytočte špičky do boku a pořete lokty o kolena.Zdvihejte se na špičkách 16x ve 3 sériích.

2.cvik

Stejná pozice akorát zdvihejte každou nohu zvlášť,16x ve 3 sériích

3.cvik

stoupněte si s nohama k sobě a zdvihejte se na spičkách,16x ve třech sériích

4.cvik

Nohy u sebe jednu pokrčte v kolenu jakobyste chtěli skákat po jedné noze a zdvihejte se na špičce každou nohu 8x opakujte to 3x.

5.cvik

Nohy asi 10 cm od sebe dělejte malé poskoky 32 poskoků v kuse.

Protažení:
zapřete se dlaněmi o stůl.Opřete se o něj nohy mějte naplé do zadu potom jednu nohy přibližte stolu a pořádně zadní nohu propněte,potom nohy vyměňte :)
 

Zadeček

17. března 2012 v 23:04 | Your.Girl.XoXo |  Cvičení
1.cvik

Lehněte si na záda,nohy dejte asi 30 cm od sebe a pokrčte v kolenou(tak aby tvořily tvar obráceného V, a ruce si dejte do tzv svícnu (rozpažíte a ohnete v loktech) zvedejte zadeček od podložky, tak aby jste dozáhli břichem výše kolen.Opakujte 16x po 3 sériích.

2.cvik

Začněte jako u sciku 1 ale vždy když se zvednete sklapněte kolena k sobě a pak od sebe,položte se a opakujte 16x po 3 sériích.

3.cvik

Jděte takzvaně na všechny čtyři, ale místo o dlaně se opřete o lokty :) Střídavě zdvihejte pravou a levou pokrčenou nohu tak aby bylo stehno ve vodorovné poloze se zády a lýtko vám bude "trčet nahoru" opakujte 16x po třech sériích.

4.cvik

Zůstaňte u předešlé pozice jen po zvednutí nohy ji napněte aby byla celá v rovině se zády.opakujte 16x po 3 sériích.

5.Zase ta samá pozice tentokrát ale nohu zdvihněte od podložky napněte ve vodorovné poloze a kmitejte 30x na kždou nohu :)

Protáhnout se pak můžete tak že si sednete pokrčíte nohy v kolenou a jednu nohu si přitáhnete k hrudníku a kotníkem zapřete o koleno, odlepte patu od země a vyvažte se na zadku. potom nohy vyměňte. :)

Krásná,štíhlá stehna! :)

17. března 2012 v 22:47 | Your.Girl.XoXo |  Cvičení
Takže konečně slíbený článek... :)

1.cvik

Stoupněte si do širokého rozkročení a špičky vytočte do stran.Te´d udělejte dřep a opakujte 16x po třech sériích.Pokud začínáte dejte si jen 16 dřepů a postupně počet zvyšujte ať nedopadnete jak já, na další den jsem nemohla chodit. ;)

2.cvik

Zustaňtě v širokém zorkročení s vytočenými spičkami.Vždy se vytočne na jednu stranu a udělejte dřep "do předu" :) otečte se na druhou stranu a udělejte také "dřep" ono je to spíš takový výpad :) opakujte znovu 16x po třech sériích.

3cvik

Stoj široký rozkročný, jednu nohu dejte tentokrát cca o 15-20 cm vpřed a pělejte dřepy směrem k vystoupené noze, na každou nohu 16x po 3 sériích.

4.cvík

Udělejte výpad na pravou nohu a přidřepněte.Opakujte 16x po 3 sériích.(na každou nohu)

5.cvik

Nohy k sobě a dělejte dřepy jakoby jste si sedali.16x po 3 sériích

6.cvik

Nohy u sebe vystrčte zadeček a pohybujte s ním nahoru a dolů cca30cm.16x po 3 sériích :)

7.cvik

Lehněte si na bok, loktem se opřete o zem. Spodní noha je natažená a druhá noha pokrčená v koleni před ní. Nyní s výdechem zvedáme spodní nohu co nejvíc to jde, přičemž musí být pořád natažená. Cvik opakujeme desetkrát ve třech sériích na obě nohy.

8.cvik

Ležíme na pravém boku, pravou nohu můžeme mírně pokrčit. Levou ruku se opíráme před tělem. Špičku nepropínat, tlačte patu vpřed, nohou kmitejte nahoru a dolu, snažte se nedotknout podlahy. Po 1 - 3 minutách vystřídejte strany.


7. a 8. cvik jsou z webu doma.nova.cz ty předchozí byli i s videem na jiném webu, který už ale nemůžu najít :(
 


Den čtvrtý

17. března 2012 v 21:57 | Your.Girl.XoXo |  Hubnu+Hubneš=Hubneme -> Společně to zvládneme
Takže mám menší zpoždění, a musím se Vás zeptat: Jak jde hubnutí? Venku už nám vysvitlo sluníčko, padají rekordy a konečně se dá sportovat venku, takže já jsem dnes nelenila a jela se projet na kole a jsem pyšná po celé zimě bez kola jsem ujela 30 km a tvalo mi to asi jen 1hodinu a 25minut, i když to není možná nejoslnivější výsledek, tak mě těší! :) a co vy vytáhli jste už in-liny?Kolo?Botasky na běhání,míče,švihadla apod?
Jestli ne tak je nejvyšší čas! :) Ono se totiž venku sportuje docela příjemněji než někde v centru nebo doma... :)

Dnešní jídelníček:
Snídaně:Cronfalky s jogurtem(bílým),skořičí a medem
Oběd:Těstoviny s vepřovým masem
Svačina:čtvereček buchty od babička :)
Večeře:tři plátky knockenbrotu s paprikou,okurkou,ředkničkou,pomazánkovým máslem a plátkem šunky
+ v nějakou neurčitou denní dobu jsem měla mandarinku :)
-> taky každý den piju mléko a místo sladkých vod piju jenom vodu z vodovodu :)) nanejvýš zelený čaj či občas kávu :)

V pátek sjem brigádničila a po asi pěti hodinách uklízení jsem si ještě dala hodinku Zumby :) takže doufám že zhubnu :)
Konečně mám čas a tak vám sem hodím různé odkazy na ty cviky apod.

Tak přeju hodně štěstí a dejte vědět jak hubnete! :)

Druhý den

15. března 2012 v 20:35 | Your.Girl.XoXo |  Hubnu+Hubneš=Hubneme -> Společně to zvládneme
Ahoj holky! :)

takže dnes úspěch odolala jsem slaké MILCE ,ale jak je to v knize frnacouzsky netloustnou dala jsem si čtvereček skvělé hořké čokolády ;) píšu tu trošinku narychlo, neboť se mi kazí internet, tak se bojím že to dnes už po třetí spadne a já článek zase nedopíšu tak budu stručná,když mi to odpustíte.

Jídleníček
Snídaně: cornflaky s jogurtem
Sváča:jeden suchý knockenbron
IOběd:Pohanka s ovocem!pomeranč,jablko a hruška)
potom jsem sváču vynechala kvůli práci
Večeře:Chleba se sýrem,šunkou a paprikou

Mám dneska strašně uspěchaný den, takže sotva stíhám,už zase...no ale dneska si konečně po dlouhé době dám ZUMBU!!!! :) jestli tak si ji stáhněte na ulož.to ale doporučuji ne tu 2011 ale tu starší ;) je mnohem lepší!víc se u ní zapotíte a pobavíte :) ještě potom si dám sciky na vyrýsován postavy a zítra nebo v sobotu, slibuju že Vám to sem všechno hodím do nějaké nové rubriky,kterou vytvořím,budou celkem dvě- jedna o jídle a druhá o cvičení, tak snad to konečně všechno zvládnu. No a hubnutí třikrát ZDAR! :) užijte si příjemný večer, nemlsejte už a hubnětě :) a svěřujte se jak dopadáte! :)) Každý krůček bude pro nás jako skok! :)

Ještě závěrem, někde jsem četla že mléko obsahuje živiny co napomáhají spalování tůků, takže piju každý den sklenici mléka, a i kdyby nepomáhalo aspoň budu mít pevné kosti ;)

První den

14. března 2012 v 21:59 | Your.Girl.XoXo |  Hubnu+Hubneš=Hubneme -> Společně to zvládneme
Tak co holky, jak Vám to dneska šlo? :)

Já osobně se musím přiznat, že jsem se sebou trošku spokojená :) asi začnu tím že od včerejška vážím 53kg což je i když malý tak pokrok! :) ale taky chci říct, že se nebudu vážit každý den, Vy můžete, ale mě osobně to ubírá na hubnoucím sebevědomí :)

Takže,takže dám Vám přehled co jsem jedla:
Snídaně:Pohanka s mlékem
Svačina:jablko
Oběd: celozrnný rohlík a kefír
Svačina:Kousek buchty
Večeře: dva plátky "knockenbrotu" s pomazánkovým máslem a olivami
-> Chtěla bych objasnit proč kousek buchty, no neboť jsme byli na návštěvě a bylo mi blbé si nevzít tak jsem si třikrát kousla a zbytek dala mámě že už nemůžu, což byla pravda neboť ve mně ještě leel oběd ;)
Ohledně pohanky- to je naprostý poklad!Pomáhá při hubnutí, skvěle chutná, je lehká, dá se jíst na sladko na slano s masem,ovocem,zeleninou,samotná,s medem...s čímkoliv chcete a vždycky zasytí! ;)
Můj oběd byla improvizace neboť jsem se nemohla spolehnout na to co jídelna nabídla, nemůžu jíst cibuli a zrovna té bylo v dnešním obědě dost, takže jsem to jíst nemohla ;) a večeře by měla bý prostě malá, lehká :)
Ale vždy si dávejte pozor ať máte 5 menších porcí jídla denně!Jedině takváš organismus dokáže správně soustavně pracovat ;)

Už je dost pozdě, takže se omlouvám za tu dobu ve kterou píšu... :( No ale ještě jsem nestihla cvičit, takže hned po dopsání se valím potit ;) V pátek bych teoreticky měla mít dost času na to abych Vám sem hodila super cviky které mi před rokem v hubnutí strašně pomohli, tak mě prosím omluvte a vydržte ;) vždyť vy jste šikuly a určitě si něco zatím najdete :))

Dál bych chtěla upozornit na to že pro hubnutí je potřeba dostatek spánku, takže minimálně 8 hodin denně!Musím se přiznat že já sama s mým časovým vytížením stíhám ve svých 16 naspat asi 5 hodin denně, možná ani to ne, ale pracuju na tom abych co nejdřív začla i se správnou životosprávou ;)

Takže moje ladies, taky Vám sem dám své míry.A jak navrhla Kristýna Horáková Mohli bychom sem dávat své fotky, navrhla bych fotky celého těla bez hlavy, pořád budeme anonymní a přitom uvidíme pokroky ;) zakládejte blogy posílejte odkazy, budu jen ráda když uvidím, že nám to jde! :)))

Závěrem jen:Všechno, co můžeš nebo o čem sníš, začni uskutečňovat. (J.W.Goethe)

Začneme! :)

13. března 2012 v 16:18 | Your.Girl.XoXo |  Hubnu+Hubneš=Hubneme -> Společně to zvládneme
Takže je 13.3.2012 a začnu si tu psát deník o hubnutí,chtěla bych Vás milé čtenářky vyzvat abyste třeba psali na své blogy taktéž nebo do komentářů,pochopitelně ten kdo se rozhodne vést ten deník se mnou :)

Dneska byl fajn den především v tom, že jsem nejedla až tak moc a cvičila jsem, konečně jsem odolala sladkostem a gumítky co jsme dostali ve škole jsem donesla pro brášku :) což považuju za úspěch, neboť dřív bych je do sebe o přestávce prostě naházela, ale teď jsem odolala. :)
Takže bod 1-omezit sladké
bod 2-omezi nadbytečné jezení(když se nudím atd)
bod 3-cvičit!

Dneska přemýšlím na Zumbou tak mi držte palečky ať někoho seženu kdo by šel se mnou.

Začínám na váze 53,2 Kg a chtěla bych 47kg, každý gram pro mě bude úspěch. Tak do toho pojďte se mnou! a Pamatujte nejsme tlusté, jen potřebujeme shodit nějaké to kilčo navíc :*

Your.Girl.XoXo!

Lež=upravená pravda

13. března 2012 v 16:04 | Your.Girl.XoXo |  Témata
Asi je hodně známá věta: "Lež je vlastně jen upravená pravda" .

V podstatě jsem přišla na to, že lhát se někdy vyplatí, někdy ne.Ale když jsem lhala, tak vlastně mě se to na stokrát nevyplácelo, aneb lež má krátké nohy a někdo mě vždycky doběhl.Jsem v podstatě mistr lhaní, dokážu vymyslet tak super lži a dokážu to tak zahrát, že mi věří i pan farář...(tomu pochopitelně ale nelžu ;) )
Inu, i přes všechny moje lhářské ambice a klady, nikdy ta lež nevydržela dlouho.Uvěřil mi každý, ale pak se našel někdo kdo se třeba prořekl, nebo to přišlo jen mezi řečí a prostě moje lež byla v mžiku zlikvidována, žiju v malém městě a tak je nemožné se vymluvit, že si mě někdo spletl.Z toho pro mne plynulo to nemilé, zkoušet mluvit pravdu, to už bylo horší, mnohdy jsem s tím bojovala, ale donutilo mě to chovat se tak krásně jako nikdy, ne že bych někdy pila nebo se nějak flákala,ale když jsem si třeba něco dala, prostě jsem to přiznala a mohla jsem, protože moje zodpovědnost velela:Neopít se! takže co...vlastně to yblo v pořádku,pak ale přišlo období kdy jsem se dala na "dark side because they had cookies" a prákrát jsem se opila, doma už jsem nelhala ani neříkala čistou pravdu, pravdu sjem si upravila řekla jsem že jsem pila,ale ne kolik a co, vždycky jsem přišla v pohodě a naši nic nepoznali takže upravování pravdy, bylo taky v pohodě už jsem neměla výčitky že na to příjdou a tak věděli, ale jen část.
Jednou jsem však zalhat musela a to když jsem jednu známou podvedla s jejím klukem, nikdy jsem jí to neřekla a ani jí to říct nechci, prostě se bojím.No vlastně jsem jí nelhala jen jsem jí to neřekla-neptala se.
Co z toho ale plyne?Když lžete, může se ze lhaní stát rutina, vy si vytvoříte takovou imunitu a pak budete dělat věci, které prostě nemůžete říct třeba doma nebo kamarádkám a když to dojde sem, těžko se vrací zpátky.Navíc když jednou člověku zalžete, podkopete si jeho důvěru...takže moje rada?Nelhat,kdyžtak neříct všechno vždyť to se může ;)

A závěrem něco k zamyšlení od Sofokla: Lež nikdy nežije tak dlouho, aby byla stará.

Kam dál